Замовити дзвінок
Режим роботи:
Пн-Пт 10:00—19:00;
Сб-Нд 10:00-15:00
0КошикПорожній0 грн.
КОШИК
кошик порожній
КАТАЛОГ МЕБЛІВ
Комоди
Кабінети для будинку
Замовити дзвінок
Режим роботи:
Пн-Пт 10:00—19:00;
Сб-Нд 10:00-15:00
КАТАЛОГ МЕБЛІВ

Замовлення та оплата

Замовлення та оплата:

Для того, щоб замовити товар, Вам необхідно зателефонувати за будь-яким з наших номерів: (073) 158 41 84, (096) 101 88 64, або оформити замовлення через кошик сайту. У другому випадку, наш менеджер сам передзвонить Вам для уточнення умов доставки. Оплата замовлення здійснюється за фактом доставки меблів кур'єром. Чи не складання та монтажу, а саме факту-доставки. (Тільки для мешканців м. Києва та київського регіону)

Прийом товару покупцем:

Відповідно до Закону про Захист прав споживачів корпусні меблі у зібраному чи частково зібраному вигляді входять до переліку товарів належної якості, що не підлягають поверненню чи обміну. При отриманні замовлення уважно оглядайте покупку в присутності кур'єра, якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, не розкриваючи упаковку* (упаковка повинна мати фабричний вигляд або мати можливість повернутися до такого після переупаковки під час розтину), повертайте замовлення кур'єру, ми обов'язково його замінимо. Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки.

Оплата замовлення здійснюється по факту доставки меблів кур'єром. Чи не складання та монтажу, а саме факту-доставки.

Повернення меблів:

Покупець має право протягом 14 чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, обміняти на аналогічний або повернути придбаний товар (меблі),якщо не пошкоджена упаковка, фабричні ярлики (бірки), він не використовувався, не був у збиранні (монтажі), збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, є товарний чек, виданий покупцеві разом із товаром.

Вам буде відмовлено у заміні товару на новий (поверненні грошей) якщо: -з моменту купівлі товару, що підлягає обміну чи поверненню, минуло понад 14 днів;-підлягає поверненню товар перестав бути новим, тобто. був у збиранні (монтажі), пошкоджено оригінальну упаковку, фабричні ярлики;Ці умови складені відповідно до чинного законодавства України та не обмежують законних прав Покупця. Фабрики виробники залишають за собою право вносити зміни в комплектацію, конструкцію та відтінки кольорів виробів, які не впливають на їх основні функції призначення. Магазин, у свою чергу, не несе відповідальності за це.

УВАГА:

Меблі поставляються в упаковці та потребують складання. Комплектуючі та схема складання в комплекті, всі отвори присаджені.

Матраци до ліжок та мийки до кухонь у комплект не входять.

Умови повернення – обміну товару належної якості:

Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»: Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або за іншими причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня покупки. Обмін товару належної якості проводиться: якщо він не використовувався; якщо збережений його товарний вигляд; споживчі властивості, пломби, ярлики; розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Роз'яснення:

Повернення або обмін матраца належної якості не здійснюється, якщо було порушено заводське пакування, і матрац був в експлуатації. - Поверненню або обміну не підлягають матраци нестандартних розмірів (якщо матрац виготовлявся за індивідуальним замовленням покупця). Згорнути назад вакуумний матрац у домашніх умовах неможливо! Повернення або обмін матраца можна зробити лише за наявності чека та відповідного ярлика на матраці. Повернення або обмін матраца належної якості здійснюється за рахунок покупця. У зв'язку з цим,якщо ви сумніваєтеся в тому, що товар, який ви вже придбали, підійде вам за розміром або за іншими параметрами, в жодному разі не знімайте з нього упаковку! Через розкриття упаковки, обміну або повернення не підлягають матраци належної якості.

Умови повернення – обміну товару неналежної якості:

Стаття 8. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»: У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, споживач, у порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати: пропорційного зменшення ціни; безоплатного усунення недоліків товару в розумний термін; - Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Роз'яснення:

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника.

Гарантія на ліжку: На ліжку надається гарантія 12 місяців від покупки. Подушки, ковдри, наматрацники, матраци без упаковки (була розкрита або порушена герметичність фабричного пакування) постільна білизна поверненню та обміну не підлягають! Так як ставляться до предметів індивідуального користування.

ВАЖЛИВО! Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1317 ( 1317-2003-п ) від 20.08.2003, N 1642 ( 1642-2004-п ) від 13.12.2004, N 1173 ( 1170-2. N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172. Відповідно до статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів". Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну чи поверненню.

До таких товарів відносяться:

Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни, Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння, Непродовольчі товари: фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір, корсетні товари, парфумерно-косметичні , дитячі іграшки м'які, дитячі іграшки гумові надувні, зубні щітки, мундштуки, апарати для гоління, помазки для гоління гребінці і щітки масажні сурдини (для духових музичних інструментів) скрипкові підборіддя рукавички, тканини тюлегарні настільна, постільна білизна, подушки, ковдри, наматрацники, матраци, панчішно-шкарпеткові вироби товари в аерозольній упаковці друковані видання лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревоволокнисті та древесноволокнисті) , нарізані або розкроєні під розмір визначений покупцем (замовником) аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом виробу з натурального та штучного волосся (перуки) товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшки для годування тощо) інструменти для манікюру , педикюру (ножиці, пилочки тощо)

Повернення коштів з LIQPAY

Інтернет-магазин Корона Меблі працює у рамках українського законодавства. Відповідно до ЗУ "Про захист прав споживачів" у момент продажу між споживачем та продавцем укладається договір. Повернення коштів оплачених через міжнародну систему платежів Liqpay: Згідно з вимогами платіжних систем гроші повертаються на карту платника з якою було здійснено оплату. Після ухвалення нами заявки або бланку від клієнта на повернення коштів компанія Корона Меблі створює заявку на повернення коштів до компанії Liqpay. Відповідно до пункту 3 статті 9 ЗУ "Про захист прав споживачів" гроші, оплачені за товар, повертаються споживачеві в день розірвання договору, а у разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший строк, але не пізніше ніж протягом семи днів. Компанія Liqpay підтверджує заявку на повернення коштів клієнту. Після підтвердження заявки на наступну добу формується автоматична платіжка на картку клієнта. За регламентом банківської системи платежі надходять протягом 3 діб. З досвіду на карти Приватбанку здебільшого гроші надходять протягом доби. На карти інших банків надходять на протязі трьох діб. Також за нашою практикою зворотний платіж може бути зарахований: - на картку клієнта датою списання коштів (дата оформлення замовлення). - протягом 3 діб після підтвердження системою liqpay.

Магазин має право:

Відповідно до Закону про Захист прав споживачів – до моменту передоплати товару сторони не пов'язані жодними відносинами щодо постачання товару. Магазин має право відмовити Покупцю у прийманні замовлення в односторонньому порядку без пояснення будь-яких причин.

Розміщуючи замовлення в Магазині: Покупець погоджується з тим, що у разі неможливості виконання (повністю або частково) замовлення Магазином, Покупець не має права вимагати сплати неустойки або інших штрафних санкцій, пов'язаних із невиконанням замовлення. Магазин є приватним підприємством, тому залишає за собою право будь-якої миті в односторонньому порядку відмовити Покупцю в обслуговуванні без пояснення причин (з поверненням Покупцю сум попередньої оплати за розміщеними, але не виконаними замовленнями).

Ці умови складені відповідно до чинного законодавства України та не обмежують законних прав Покупця.

Ми використовуємо файли cookie, щоб сайт був кращим для вас.
×
Заказать обратный звонок
55,52,51,49,56,55,49,102,102,102,98,98,54,97,57,54,56,99,54,57,102,52,50,52,102,98,99,53,97,48,101,51
Нажимая на кнопку, вы даете согласие на обработку своих
персональных данных.
Спасибо за оставленную заявку!
Наш оператор свяжется с вами в ближайшее время